torsdag 25 oktober 2012

Vattenmelon!

Hej!

Just nu yr snön utanför fönstret och då är det ganska skönt att sitta inne framför brasan... Så i detta väder tänkte jag bjuda på en riktig sommarlayout.


Denna LO kom till på våran scrapträff som vi hade här i Edsbyn i helgen. Var så kul! Hade velat stanna sååå mycket längre egentligen. Tur det finns lite handlingskraftigt folk som orkar dra ihop oss ibland :-)
Fotot är från i somras när vi var i stugan och det är mina två döttrar och deras kusin på bilden. Har bara använt spillbitar till denna LO. Idén till LO fick jag från snälla Maria ( http://maria-miamaria.blogspot.se/) som hade med sig inspirationstidningar som jag tyvärr glömt namnet på.

Har köpt mig en dator idag så nu behöver jag inte låna sonens när jag ska bloggga :-) Undrar just om det kommer att innebära fler inlägg???

Ha det bra och tack för titten!

Kram Åsa!

2 kommentarer:

  1. Hej den var jättefin din LO och skönt att få användning av sina spillbitar. Inte så långt kvar tills vi ska till Bollnäs heller.

    Kram Sandra!

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren på min blogg.
    Jättefin LO du har gjort.=)

    Kram/Helena

    SvaraRadera