fredag 15 februari 2013

Veckans skiss v.7

Hej!

Syrrans sambo Magnus har länge tjatat och tjatat och tjatat om när han ska få vara med på nån LO i bloggen. Eller hur Magnus? ;-)  Jag tänkte först vara lite elak och ta nåt tokigt foto och scrapa på men man får så lätt igen, så jag vågade inte :-) Så fotot är från 2007 när Elliot bodde hos syrran och co under några veckor när vi blev inlagda i Uppsala och tjejerna kom till världen.

Detta är även mitt bidrag till Veckans skiss denna vecka. Det är Lillblomman som står för skissen. Hon är verkligen duktig och inspirerande. Kolla gärna in hennes sida. Hon har en skissblogg också med utmaningar.


När jag scpapar använder jag mycket bruna toner för jag tycker mycket om det, men ibland blir jag bara så trött på det och vill ha FÄRG. Så var det den här dagen. Gult, rött och orange har aldrig varit mina färger men på slutet har jag faktiskt börjat tycka riktigt mycket om de färgerna.

Känner att jag var väldigt snäll mot Magnus med detta foto så jag kanske måste göra en till... ;-)

Ha ett trevligt slut på veckan!

Kram Åsa!

5 kommentarer:

  1. Gult, rött och orange.... mina färger det ;) Fin bild, är det jag som tagit den?? Måste det väl vara :)

    Ja det var en spännande tid när kottjotte bodde hos oss..... :)

    Kram Systeryster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utrolig fin fargesammensetning og fin fin løsning på ukas skisse! Takk for bidraget!

      Radera
  2. Härliga färger och mönster. Fin tolkning! Tack för ditt bidrag!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för dina ord! Så roligt att du gillar mina skisser! Du har verkligen skapat en supefin sida i jättesnygga färger! Kram!

    SvaraRadera
  4. Finfin tolkning av skissen och fina färger dessutom. Tack för ditt bidrag till VS.

    SvaraRadera