onsdag 27 mars 2013

Pappersbitens utmaning i mars

Hej!

Nu har jag tagit påsklov, love it!!! Hoppas på ett lov med massa sol och sköna dagar.

På scrapträffen för någon vecka sedan påbörjade jag en LO till Pappersbitens utmaning i mars. Jag gjorde färdigt den hemma sen dagen efter och så här blev det:



Jag blev riktigt nöjd med resultatet. Ville ha en lite tuffare stil på den.

Fotona är från ganska precis ett år sedan när Elliot var på hockeyslutspel i Gävle och fick följa med en bekant lite bakom kulisserna. Där träffade han Jihde och Wikegård. Mamman hade gärna varit med och träffat iaf den ena av dem ;-)

Nu ska jag sätta mig och scrapa lite. Måste dock komma i säng i tid så att jag inte riskerar att ligga kvar längst i sängen och bli Skärfisen... :-)

Kram Åsa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar