söndag 21 juli 2013

Hobbyworld

Hej!

Har varit lite på semester vilket innebär att det varit lugnt i bloggen ett tag. Har dock blivit jublande glad härom dagen när jag såg att jag vunnit Veckans skiss. Är löjligt kul att få lite uppskattning för det man skapar.

Såg att det var sista dagen för inlämning till Hobbyworlds julitävling idag. Så jag satt mig på förmiddagen och gjorde en LO som jag ska maila iväg nu. Titta in här för att se skissen man skulle följa.


Det är ett foto som har legat länge och som jag äntligen tog tag i. Tänkte att mycket är till en början lite brunt och tråkigt på våren och så börjar det dyka upp lite blå färgklickar, i form av blåsippor, lite här och där innan det spirande gröna tar över. Var lite så jag tänkte med min LO.

Kram Åsa! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar