måndag 29 juli 2013

Veckans skiss tema blommor och blad

Men jösses!

Nu tror jag himlen ramlar ner. Två inlägg på samma dag med bara nån timmes mellanrum... Men var ju tvungen för att hinna vara med på båda utmaningarna hos Veckans skiss sommarutmaning. :-)

Den här utmaningen skulle innehålla temat blommor och blad på något sätt. Jag valde ett foto på ett blad med alldeles färska vattendroppar på. Älskar funkians blad och särskilt när det har regnat på dom. Det här fotot tog jag på morgonen när mina tjejer fyllde 6 år.


Jag ville verkligen ha fotot i fokus så därför valde jag att göra en LO som är väldigt CAS.

Nu så var det allt för idag!

Kram Åsa! 

3 kommentarer:

  1. Härlig och annorlunda tolkning! ÄÄlskar det gröna bladet mot det vita och svarta! Tack för att du hänger med i vår sommarutmaning!

    SvaraRadera
  2. Underbar Lo. Tur att du hann med denna utmaningen. Tack för ditt fina bidrag.

    SvaraRadera
  3. Fantastisk bilde! Digger sånne detaljbilder, og du har satt det sammen på en super måte så bildet virkelig kommer i fokus! :)

    SvaraRadera