söndag 6 oktober 2013

Veckans skiss #40

Hej!

Hoppas ni har haft en bra helg! Jag har tagit mig lite egentid nu på förmiddagen för att få rensa huvudet med lite scrap.

Nästan varje vecka lämnar jag ett bidrag till Veckans skiss. Hade tänkt att hålla upp några veckor så att de stackars DT-medlemmarna skulle få slippa mig ett tag ;-) Men det gick inte utan jag kommer med ett bidrag den här veckan också. :-)
Jag gillar att följa en skiss när jag skapar och på den sidan kommer varierande och utmanande skisser från olika personer varje vecka så därför är det så kul att haka på. Kolla in HÄR på skissen som man ska inspireras av denna vecka.


Jag har alltid haft lite svårt med att känna mig 100% nöjd med saker jag gör (gäller inte bara scrappandet). Det är lätt att leta fel och känna att det inte duger. På sista tiden har jag dock försökt landa i svaret på frågan För vems skull skapar du? Det funkar hyfsat ibland och inte så bra ibland... :-) Men denna LO känner jag mig faktiskt väldigt nöjd med. Fotot är på Elliot från när vi var på Cypern i september.
Jag ville fånga upp färgerna på hans armband och badshorts i layouten.
Jag har använt både gesso som jag kladdat på bubbelplast och sen stämplat med och blå akrylfärg (syns lite dåligt under dymotexten). Stjärnraden är washi tape klistrat på en remsa cardstock.

Kram Åsa! 

6 kommentarer:

  1. Herlig lo! Kjempeflott fargesammensetting, herlig med de orange sirklene og teksten som du har tegnet rundt!
    Ha en fin dag :o)

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina tolkning till oss på Veckans Skiss denna vecka. /J

    SvaraRadera
  3. Läckra färger och jätteläcker layout!! Tack för att du ville vara med och tolka min skiss! :)

    SvaraRadera
  4. Härlig LO i fina färger. Gillar skarpt.

    SvaraRadera
  5. Underbara färger!Tack för ditt fina bidrag till Veckans Skiss!

    SvaraRadera
  6. Läckra färger! Och härligt somrig.

    SvaraRadera