fredag 24 januari 2014

Veckans skiss #3

Hej!

Nu har jag tagit helg och det gråter jag inte för... ;-) Längtar så efter lite tid vid scrapbordet och det är precis vad jag tänker ta mig i helgen.

Igår kväll gjorde jag ett bidrag till Veckans skiss. Kolla in på skissen.

Vi är ett gäng vänner som träffas lite då och då. På sommaren brukar det hända att det blir lite kubbspel och ibland har det hunnit bli väldigt mörkt innan matcherna är över och någon har gett sig... Och det kan vara lite smått heta matcher ifrån vissas håll... :-)
Jag och mina ständiga lagkamrater är dock rätt lugna av oss. Tittar man på dessa kort så skulle man ju kunna tro att mitt lag var förlorarna men skenet bedrar... Vi hetsar inte upp oss i onödan. Ni ser ju vilket lag som solen skiner på... ;-)
Vi står som segrare mest hela tiden... eller ja kanske nästan hela tiden... eller ska jag vara riktigt ärlig så förlorar vi mest.... Men kul har vi!


Den här veckan var det en skiss som verkligen tilltalade mig!!!


Trevlig helg på er!

Kram Åsa! 

1 kommentar: