söndag 23 mars 2014

Veckans skiss #11

Hej!

Här är mitt bidrag till Veckans skiss denna vecka.


Innan jul 2008 fick min mamma besked om att hon hade cancer. Dagen innan julafton opererades hon. Jag hade turen att få fortsätta ha min mamma i livet. Hon besegrade den j**la sjukdomen.

Tyvärr var det andra i släkten som inte hade samma tur under ungefär samma tid som mamma var sjuk. Vi förlorade min svärfar, våran hund, mina kusiners mamma och min farbror under kort tid i den här sjukdomen. Fuck cancer!

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Skummel sykdom! Men, det ble en knalltøff lo! Skikkelig kul bakgrunn og flott med lagene, tråd, pil og tittel!
    Ha en fin dag :o)

    SvaraRadera
  2. Ja Fuck Cancer!! Jättehärlig och stark LO i fler betydelser! Tack för att du är med och tolkar Veckans skiss!

    SvaraRadera