onsdag 10 september 2014

Veckans skiss

Hej!

Denna vecka gör jag min skissdebut. Det är första gången som jag har ritat en skiss som andra ska följa. Så titta in till Veckans skiss och gör en layout eller kanske ett kort. Jag är spänd på att få se din tolkning.

Så här blev min:


Det är inte den bästa kvalitén på bilden för det är taget med en mobil pga att jag har befunnit mig på sjukhus med min dotter Elsa från fredag till tisdag kväll.  Hon lyckades med att bli dålig i Turkiet när vi var där och det ville inte gå över. Det är en envis bacill hon fått så hon fick ligga med dropp i 3-4 dygn. Vi är hemma nu men hon har fortfarande lite svårt att behålla mat och dryck.
Jag är glad att jag har så snälla kollegor på Veckans skiss som hjälpte mig att få till inlägget denna vecka.

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Så otroligt trist att bli sjuk på(?)/efter utlandsresan! Det är ju så hääääääärligt i Turkiet, mitt favvo-semesterland! Kom själv hem för en dryg vecka sedan och längtar redan tillbaka. Hoppas att hon piggar på sej snart!

    Gillar din LO massor!

    SvaraRadera