onsdag 31 december 2014

10 tillbakablickar

Gott Nytt År på er!

Jag tänkte att jag skulle göra en lista med tio favoriter i år igen. När jag gick igenom mina alster under året blev jag dock väldigt självkritisk och hade svårt att hitta tio stycken som jag var nöjd med... Tänk hur annorlunda man kan se på sina layouter nu och när man gjorde dom tidigare under året. Men jag tog mig i kragen och försökte tänka på för vems skull jag scrappar och varför jag älskar denna hobby. Så därför visar jag nu ändå tio stycken layouter som har något som jag tycker om.










Att jag gillar vit cs går ju inte att undgå.... ;-) 

Jag vill tacka min fina läsare för det här året. Så glad över alla besök och kommentarer!
Hoppas nu att ni får en härlig nyårsafton så ses vi nästa år! 

Kram Åsa! 

6 kommentarer:

  1. Åh Åsa så mycket fint! Ja, du är verkligen alldeles för självkritisk om det här inte "duger" åt dig!! Suuupersnyggt!!
    Själv har jag fått en ny laptop i julklapp i st f min urgamla och MYCKET TRÖTTA, så nu kommer jag att besöka din blogg mycket oftare - och kommentera - det har inte funkat så bra från mobilen ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Margareta, va snäll du är! Kul med ny laptop! Såg att vi ses på lördag, va skoj. Kram

      Radera
  2. Så jättefina allihop, den första tycker jag extra mycket om! Visst är det konstigt att gå igenom sina layouter sådär, en del känner jag alls inte igen och över en del kan jag bli riktigt förvånad. Antagligen är det så att känslorna styr väldigt mycket när man gör en layout. Nu kör vi på nya för 2015!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christel! Tror faktiskt att den första är min favorit också. :-) Ja nu kör vi på med 2015! Kram

      Radera
  3. Åh så många fina LO:s! Du har en sån skön stil, helt olik min egen, kanske därför jag gillar den så mycket!! :) Det har blivit mkt pyssel hemma hos mig nu när det varit så många lediga dagar, idag jobbar jag men efter jobbet blir det pysselkväll hemma hos en kompis. Ha en bra vecka! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin, så glad jag blir! Jag älskar ju dina kort och tags och det kanske är lite för att jag aldrig skulle lyckas göra något liknande. Dom är bedårande! Hoppas att pysselkvällen och resten av veckan blir trevlig. Själv börjar jag jobba på torsdag. Kram

      Radera