torsdag 30 april 2015

Project Life

Hej!

Jag bombarderar er med inlägg idag, men det är ju så många slutdatum nu så jag måste ju... ;-) 

Efter ett LÅNGT samtal med mig själv har jag beslutat att visa lite fotofickor. Jag är nybörjare på det här med PL och känner mig väldigt naken just nu. Fast någonstans måste vi ju börja, försöker jag intala mig... 

Project Life Sverige har en månadsutmaning nu i april som går ut på att man ska utmana sig själv angående sin journaling. Det är ju inte så svårt när man är nybörjare och det mesta är nytt och utmanande... ;-) Jag har dock försökt tänka lite annorlunda.  
Det jag har använt mig av är vellum som jag skrivit och stämplat på, en lista, stickers, stämplar och även skrivit direkt på fotot. Inte så avancerat för proffsen men.... :-) 





Jag måste fila på hur jag ska ta lite bättre foton när det sitter i flastfickor.

Project Life Sverige har även några färger som månadstema. Det jag inte riktigt fattade var om jag skulle använda dom eller inte, så jag gjorde det ifa. Va ju bara en massa favoritfärger. 

Kram Åsa!

1 kommentar:

  1. Jättefina sidor, tycker absolut inte att du behöver känna dig "naken" när det gäller PL. Jag tycker att du fått till journalingen kul på fotona och dessutom har du underbar handstil! Tack för ditt bidrag i Project Life Sverige utmaningen.
    /Ann-Sofie

    SvaraRadera