tisdag 27 oktober 2015

Veckans skiss #83

Hej!

Tittar in en snabbis efter att ha tillbringat hela dagen i en KALL ishall i Rättvik. Mina fötter kommer nog att tina framåt våren nå tag... 
Varm blir man dock av den nya snygga skissen som vi presenterar idag på Veckans skiss. Det är Maria som har gjort den så ta och titta in nu och låt er bli inspirerade.


Ja ni gott folk, jag vet inte riktigt vad som hände när jag gjorde denna LO. Jag hade en sån snygg bild i mitt huvud, hur jag skulle tolka den läckra skissen, men någonting gick fel på vägen... Det blev liksom felkopplat där uppe på nåt vis. Men en ful layout är också en layout! Jag lägger de bevingade orden till min samling över bra-att-ha-citat-a´la-Åsa. 

Nu är det tack och god natt för den här frusna tanten...

Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Haha, dom orden snor jag! Men du, vi måste ju testa lite olika saker ibland och så ful är den inte även om den inte tillhör dina bästa. Jag gillar flera saker i den, maskinsömnaden, budskapet och framförallt din fina handstil! Kram, hoppas du blir varm igen!

    SvaraRadera
  2. Gillar den på något sätt ändå, trots man liksom inte känner att det är DU. Håller med Christel att din handstil är bara för snygg :-) å du, du kan det här med att sprida citat, tack för det! Kram

    SvaraRadera